ریکوڈک کا مستقبل

| وقتِ اشاعت :  


عالمی بنک کے ماتحت ایک ٹریبونل نے ریکوڈک کے مسئلے پر کمپنی کے حق میں اور حکومت پاکستان کے خلاف فیصلہ دیا ہے۔ بعض سرکاری اہلکار یہ تاثر دے رہے ہیں کہ یہ فیصلہ حتمی نہیں ہے لیکن انہوں نے یہ نہیں بتایا کہ اس فیصلے کے خلاف اپیل کریں گے بھی یا نہیں



زرداری کی کھری باتیں

| وقتِ اشاعت :  


سابق سردار آصف علی زرداری آج کل کھری کھری باتیں کررہے ہیں اور ساتھ ہی یہ تاثر دے رہے ہیں کہ ان کی حکومت کے ساتھ ڈیل نہیں ہوئی اور یہ کہ وہ قبل از وقت انتخابات کا مطالبہ نہیں کریں گے اور موجودوہ حکومت کو یہ موقع دیں گے کہ وہ اپنی پانچ سالہ مدت مکمل کرے اور وقت مقررہ پر انتخابات ہوں ۔



سندھ‘ بلوچستان میں نہری پانی کا بحران

| وقتِ اشاعت :  


سندھ کے وزیراعلیٰ سید مراد علی شاہ کے سخت احتجاج کے بعد ہی ارسا کے آقاؤں کو یہ بات معلوم ہوئی کہ سندھ اور بلوچستان میں نہری پانی کا شدید بحران ہے ۔ سندھ کے وزیراعلیٰ نے نہ صرف نہری پانی کے بحران کی نشاندہی کی بلکہ اس نے شدید احتجاج کی دھمکی انتہائی سخت الفاظ میں دی اور وفاقی حکومت ‘ وزارت پانی اور بجلی کے ساتھ ساتھ ارسا پر سنگین الزامات لگائے ۔



بلوچستان میں بنکاری کا فروغ

| وقتِ اشاعت :  


دہائیوں بعد اسٹیٹ بنک کے گورنر بلوچستان تشریف لائے اور انہوں نے بلوچستان کے معاملات پر بھرپور توجہ دی اور بعض اہم ترین فیصلے کیے۔ ان میں زیادہ سے زیادہ بنک برانچوں کا قیام ‘ بینکنگ سہولیات میں اضافہ بلکہ دور دراز علاقوں میں بھی بنک سہولیات کا اعلان شامل ہے ۔



بلوچستان میں دو ارب ڈالر کی سرمایہ کاری

| وقتِ اشاعت :  


وزیراعظم پاکستان کو حبکو کے دوسرے پاور پلانٹ سنگ بنیاد کی تقریب میں شرکت کرنی تھی وہ ناگزیر وجوہات کی بناء پر حبکو کی تقریب میں شرکت نہ کر سکے۔ اس وجہ سے وزیر منصوبہ بندی اور ترقیات احسن اقبال مہمان خصوصی بنے اور انہوں نے حبکو پاور پلانٹ کی سنگ بنیاد رکھی ۔



بلوچستان کے انتظامی افسران

| وقتِ اشاعت :  


سپریم کورٹ کے ایک فیصلے کے بعد صوبائی حکومت نے ان تمام انتظامی افسران کو اپنے عہدوں سے ہٹا دیا اور ان کو متعلقہ محکمہ میں رپورٹ کرنے کا با قاعدہ سرکاری حکم نا مہ جاری کردیا ۔ اس سے قبل بعض انتظامی افسران کلیدی اور انتظامی پوسٹوں پر تعینات تھے ۔



بلوچستان کے انتظامی افسران

| وقتِ اشاعت :  


حال ہی میں عدالت عالیہ کے حکم سے بلوچستان کے تقریباً ستر کے قریب افسروں کو ان کے عہدوں خصوصاً انتظامی عہدوں سے ہٹا دیا گیا ۔ ایک حکم نامے میں ان کو ایس اینڈ جی اے ڈی میں رپورٹ کرنے کو کہا گیا۔ ان افسروں کو مقابلوں کے امتحانات کے بعد حکومت بلوچستان نے قانونی طورپر بھرتی کیا تھا



غذائی اشیاء میں ملاوٹ

| وقتِ اشاعت :  


حکومت پنجاب نے حالیہ دنوں میں تین اہم ترین مہم چلائے، ان میں جعلی اور غیر معیاری ادویات کے خلاف مہم ‘ غیر معیاری تیل اور گھی کے خلاف اور اب غذائی اجناس میں ملاوٹ کے خلاف مہم شروع کی گئی



سیکرٹری تعلیم کا اغواء

| وقتِ اشاعت :  


سیکرٹری تعلیم عبداللہ جان کو نا معلوم مسلح اغواء کاروں نے اس وقت اغواء کر لیا جب وہ اپنے گھر سے دفتر جانے کے لیے روانہ ہوئے تو مسلح اغواء کاروں نے ان کوڈرائیور سمیت اغواء کر لیا البتہ ڈرائیور کو تھوڑی دور جانے کے بعد رہا کردیا گیا۔



گوادر کو پانی کی فراہمی

| وقتِ اشاعت :  


وزیراعظم نواز شریف نے گوادر کے جلسہ عام سے خطاب کرتے ہوئے یہ اعلان کیا کہ ان کی حکومت گوادر میں سمندری پانی کو میٹھا بنانے کا ایک بڑا پلانٹ لگائے گی جس سے گوادر کو پچاس لاکھ گیلن پانی روزانہ فراہم کیاجائے گا۔ یہ پلانٹ دوسری اسکیموں سے الگ ہے جس سے گوادر کے قرب وجوار میں دریاؤں پر بند تعمیر ہوں گے